Մասնակիցներ՝ Հյուսիսային դպրոցի 2․1 դասարանի սովորողներ, ընտանեկան դպրոցներ
Իրականացման վայրը՝ ընտանեկան դպրոցներ
Նպատակը՝
- Պարզագույն փորձերի կազմակերպում և իրականացում։
Խնդիրները՝
- Փորձերի ժամանակ անվտանգության պահպանման կանոնների կարողության զարգացում,
- փորձերին հետևելու, հետևություններ անելու հմտությունների զարգացում,
- դիտարկումների հիման վրա եզրակացություններ անելու կարողության զարգացում,
- փորձերի ընթացքն ու արդյունքները գրանցելու կարողության զարգացում։
Սովորողները փորձերը ներկայացնում են տեսանյութերի տեսքով՝ ընթացքում ներկայացնելով իրենց դիտարկումները։
***
Մայիսի 02-07
Փորձ 1
Անհրաժեշտ նյութեր` պոլիէթիլենային տոպրակ, մի քանի մատիտ և ջուր։
Ընթացքը`
Տոպրակը կիսով չափ լցնում ենք ջրով, ինչից հետո ծակում ենք տոպրակը մատիտներով հենց այն մասից, որտեղ ջուր կա։ Մատիտները թողնում ենք անցքերի մեջ։ Ի՞նչ տեղի ունեցավ։
Օրինակն՝ այստեղ։
***
Մայիսի 08-14
Փորձ 2
Անհրաժեշտ նյութեր` 25-30 սմ երկարության կոճի թել, սառույցի խորանարդ, բաժակով ջուր, մի պտղունց աղ:
Ընթացքը՝
Սառույցի կտորը գցիր բաժակի մեջ։ Քո ձեռքի տակ ունեցած պարագաներով փորձիր սառույցի կտորը հանել բաժակից առանց սառույցին դիպչելու։ Ապա 25-30 սմ երկարությամբ կոճի թել կտրի՛ր, դիր սառույցի հատիկի վրա, վրան մի պտղունց աղ լցրո՛ւ։ 2 րոպե սպասի՛ր, ապա բարձրացրո՛ւ թելը։ Ի՞նչ կատարվեց․․․
***
Մայիսի 15-21
Փորձ 3
Անհրաժեշտ նյութեր` փուչիկ, մոմ, ջուր և ափսե:
Ընթացքը`
Վերցնում ենք 2 փուչիկ, մեկի մեջ կես բաժակ ջուր ենք լցնում, փչում և կապում, մյուսն ուղղակի փչում ենք: Մոմը դնում ենք ափսեի մեջ ու վառում: Երկու փուչիկներն էլ հերթով պահում ենք կրակի վրա: Թե ինչ է լինում՝ կտեսնեք…
***
Մայիսի 22-28
Փորձ 4
Անհրաժեշտ նյութեր` պլաստիկե շիշ, ջուր, մեխ կամ մկրատ
Ընթացքը`
Շշի տակը ծակում ենք, ջուրը լցնում, շշի կափարիչը փակում-բացում: Դիտարկում ենք… Ի՞նչ կատարվեց …
Օրինակն՝ այստեղ։
Ամփոփ փաթեթները`