Ժամանակահատվածը՝ մարտի 1-ապրիլի 7
Մասնակիցներ՝ 1-ին դասարանի սովորողներ
Խնդիրները՝
- ստեղծագործական երևակայության զարգացում
- անսովոր լուծումներ գտնելու կարողության զարգացում
- տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում
- մեդիահմտությունների զարգացում
- ուսումնասիրելու, դիտարկելու, արձանագրելու հմտությունների զարգացում
- հոգատարության — խնամքի, պատասխանատվության, հետևողականության դրսևորում ուսումնական գործունեության ընթացքում
Միջավայրը՝ դպրոց, տուն, բակ-պարտեզ
Անհրաժեշտ գործիքները՝ անհատական նեթբուք-նոթբուք, ձայնագրիչ, ֆոտոխցիկ, գունավոր թղթեր, ժապավեններ, սոսինձ, մկրատ, կավ, ջրաներկ, գուաշ, վրձին, այլ նյութեր:
Սովորողների նախնական կարողություններ և հմտություններ
- Սովորողները կարողանում են աշխատել համակարգչային Paint, Word ծրագրերով
- Նկարում ենք մայրիկների դիմանկարները
- Պատրաստում են տոնական բացիկներ
- Խնամում են սենյակային բույսեր
Նախագծի իրականացման ընթացքը
Ձոն ուսումնական նախագիծն ուղղված է արձանագրելու սովորողների տեխնոլոգիական կարողություններն ու հմտությունները: Նախագծի հիմնական թեման, ուղղություններն են մայրիկն ու գարունը:
Նախագծի իրականացումը ըստ գործունեության ձևերի.
Լեզվագործունեություն + ստեղծականություն + մեդիա
- Բանավոր և գրավոր պատումներ մայրիկների մասին (նկարագրել, բնութագրել մայրիկներին)
- Ռադիոնյութի թողարկում՝ նվիրված մայրիկներին, գարնանը
Տեխնոլոգիա + մեդիա
- Տոնական բացիկների պատրաստում (թղթային, էլեկտրոնային)
- Մայրիկների դիմանկարների շարք Paint-ով, գուաշով, գունավոր մատիտներով
Ես և շրջակա աշխարհը
- Բույսերի կտրոնների արմատակալում ու դիտարկում: Ծաղկատունկ:
- Նախագծի ընթացքում նախատեսվող ուսումնական ճամփորդություններ
Արդյունում՝
Նախագծի ընթացքում ստեղծված աշխատանքները հրապարակվում են դասարանական բլոգում, սովորողների անհատական բլոգներում, ենթակայքում։
Ամփոփումը բլուգում՝ այստեղ