Ժամանակահատվածը՝ շուրջտարյա
Մասնակիցներ՝ Հյուսիային դպրոցի 1.1 դասաարանի սովորողներ
Նպատակը՝ Տառաճանաչություն՝ բառուսուցման միջոցով: Անհատական մեդիաայբբենարանների ստեղծում:
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում տառաճանաչությունն իրականացվում է բառուսուցման միջոցով: 2021-2022 ուստարում բառուսուցման համար նախատեսվող բառաշարքը`
- Տուն — «Իմ տունը» տեսապատումների շարք
- Շուն, աշուն — «Շուն», «Աշուն» բանաստեղծություն
- Մատ — «Բութմատն ասաց» բանաստեղծություն
- Սար — «Ամպն ու սարը» բանաստեղծություն
- Թթու — «Թթուդրիկ» ծեսի ընթացքում
- Մուկն ու կատուն — «Մուկն ու կատուն» բանաստեղծություն, «Կատուն, որը մուկ էր ուտում» հեքիաթ
- Լուսին — «Սիրուն լուսին, սարի ուսին» շուտասելուկ, «Լուսին» մուլտֆիլմ, «Պահմտոցի» հեքիաթ, «Լուսին» բանաստեղծություն
- Գիշեր — «Գիշեր» բանաստեղծություն, «Գտնված երազ» մուլտֆիլմ
- Ձմեռ, փաթիլ, ձյուն, Ձմեռ պապի — «Առաջին ձյունը»բանաստեղծություն
- Ծիտ — «Մի բաց նամակ ամենքին» բանաստեղծություն
- Պոչ, Աղվես -«Պոչատ աղվեսը» հեքիաթ
- Դդում — «Դդմածեսի» ընթացքում
- Քամի — «Քամի» բանաստեղծություն
- Ժամ — «Ժամացույց» բանաստեղծություն
- Արև, բարև — «Իրիկուն» բանաստեղծություն
- Հավ, Ճուտ — «Երկինքը փուլ է գալիս» հեքիաթ
- Զատիկ — «Զատիկածեսի» ընթացքում
- Խխունջ — «Խխունջ խանում» բանաստեղծություն
- Ընկեր — «Իմ ընկերը» տեսապատումների շարք
- Օր, Օրացույց — «Մոռացված ծննդյան օրը» հեքիաթ
- Կոնֆետ — «Կոնֆետի անձրև» հեքիաթ
Բառաշարքը ենթակա է փոփոխման:
Ընթացքը
Սովորողները paint նկարչական ծրագրով նկարում են համապատասխան մեդիաէջը, մուտքագրոում բառերը: Նախագծի վերջում մեդիաաէջերն ամբողջացնում են՝ ստեղծելով անհատական մեդիաայբբենարաններ:
Արդյունքում՝
- Անհատական մեդիայբբենարանների ստեղծում՝ ֆիլմի, պրեզինտացիայի տեսքով:
Օգտակար հղումներ՝
- Մեծ խաղ. խոսքը՝ խաղալիք
- Տառուսուցում. ոչ թե նպատակ՝ այլ միջոցներից մեկը
- Տառաճանաչություն. ոչ թե նպատակ, այլ ընդամենը մի միջոց